hari bahagia....

teringin nak share ngn kwn2...hope relation yg mule ke jmbtan perkahwinan ini akan kekal hingga ke akhirnyer...aminnn..xsngka perkenalan yg singkt ant kami mencambhkn rase syg ant 1 same lain.malah saat yg plg bhgia bile si dia melamar aku tuk jd mawar dlm tamannye..idup ni terlalu singkat..dlm 23thn ni aku akn beralih ke 1 gerbg keidupn yg lebh bermkna..alam rumahtgga...sepnjg perknln dia btl2 memahami siape aku..ltr belkg family aku..mlh tidk sedikt pun terlints di hati ni utk x mempercyainyer...segala2 berjaln dgn baik n sebgaimane sprt yg dirncgkan...alhamdulillah..inilh yg aku hrpkan dr insan yg bergelr lelaki n akhirnyer suami dlm idup aku..die lah segla2nya...kerna Allah yg menzahirkan rase syg ini...kerna Allah jua aku pertruhkan segla harapan utk bina idup bersame dia..walaupn beza umr ant kami terlalu jauh tp bg aku ia bukn penghg tuk aku menyayangi die..mlh kerna perwatkn dia..n sikap penyayang yg die tunjknlah aku menerima die tuk hadir dlm idup aku n strusnyer bertkhta dlm ht aku tuk selame2nyer..aku sentiase berdoa moga Allah akn ters memberi sinar bhgia ini hingga ke akhirnyer..mlh aku jua berhrap..teman2 yg sedia mengenali diri aku n die..doakan kebhgiaan kami..bt mak n ayah..doakan puteri ayah ini bhgia dalm impian n harapn die...ats restu mak n ayh..puterimu ini dpt mengecapi bhgia setulusnyer....KepadaMu Ya Allah kami memohon restuMu..limpahkanlah rahmat dan berkat atas hubungan ini..dan berikanlah ketenangan kepada kami untuk bersama-sama dalam menghadapi apa jua cabaran dan dugaan yang mendatang...aminnn.....

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise