24hb April, 2010(Sabtu) 11.46am

aku btl2 xleh kawal diri aku bile mane kwn baik aku sendr mengaku die pernh menjlnkn hbngn dgn bakal suami aku..sukr utk aku trm..perit utk aku merase..ht aku bnr2 terguris dgn ape yg berlku..shbt baik yg aku angp lbh dr saudr sendr..die lah tmpat aku menangis..dielah tmpat aku ketawa..dielah tmpat aku aku mengadu mencritakn sape aku..ape yg berlaku kat aku..segala2nye..rupa2nyer dlm xsedar tlh mengkhianati aku..mudh benar air mate ni mengalir..dah xade esak tangis tp seakn2 ia xnak berhnt..knp aku mst kene lg kali ni..knp dia yg aku syg mengkhianati ksh syg aku..memperlekhkn kepercyaan aku..>>>adik tahu x ape ayh adik bt kat ibu..ibu sedih tau..ibu xtahu nak bt aper..ibu syg ayh..tp ayh...>>>ibu btl2 sedih..stp hari aku bina impian..menghitung hari stp detik stp saat hinggakn xsbr ingin menjd sebhgian dr idup die..seorg wanita yg bergelar isteri yg sentiase ade di sisi suami n anak2 die..tp hari ni sekelip mate hny dgn 1 ungkpn..hny dgn 1 kejujurn..akhirnye aku terduduk menangisi ape yg berlaku kat ats diri aku sekrg..impian indah yg hmpir aku bina berkecai sekelip mate..aku bnr2 goyah..btl2 lemah..menggigil saat segala2nye terungkp..Ya Allah andai ini ujianMu Ya Allah..aku redha..>>air mate msh lg menglir xhenti2..mak ayh along xthu nak bt ape..nak bt mcm mane..mgkin ini yg tersurat utk along..maafkn along sbb kali ni mak msh xdpt nak lihat putri mak ni bhgia..mak mgkin kecewa tp apelah daye along mak...yg pentg mak ayh n adik2 ade dgn along..apelah dosa along ..mak.. ayh.. smpai begini besar ujian DIA..anak mak n ayh ni xkuat..>>>kpale dah skt..skt sgt2..>>abggg..knp bt syg mcm ni..abg xkesian ngn syg ker..xsyg ngn syg ker..>>>nangis lg..

p/s:Ya Allah Ya Tuhanku kalau benar dia adalah milikku..dekatkanlah hatinya dengan hatiku..kalau tidak jauhkanlah hati ini dari terus menyayangi dia..

syg xtahu nak bt ape..nak fikir ape lg..segala2nyer btl2 bt hati syg terluke..bt kali ke-2..syg diperlakukn mcm ni..syg redha abg andai ini tersurat utk kt..ape2 pun deep on myheart u will always be there..:(( >>>(mrs.roni)

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise