Kenapa Aku????

xsngka aku msh lg bernafas utk terus menuli dlm blog ni..syukur alhamdulillah umur ini msh dipnjgkn lg oleh DIA..n xdisngka die akn msg aku semula nak2 plak pg td seblm pg keje aku memg teringtkn die..die ckp sygkn aku..rindukn aku tp aku???tipu kalu aku ckp aku xsygkn die..rindukn die..mlh aku pernh cb nak buang die jauh2..aku xnak walu sekulumit pun name die terukir dlm ht aku..tp sebnrnyer aku msh hrpkn kehdrn die..cm apekh kehdirn die kali ni membw sinr kebhgian yg aku inginkn or hny sekdr kembli membuang sepi di hti or hadir utk sktkn ht aku lg??tiap2 hari aku mst tngok page die..aku nak tahu ape yg berlaku kat die n ape yg die bt??walupn ht ni kers tp mulut ni dgn lembut menyebt name die..syg??yes i'm..truly aku sygkn die...kerna syg 2 hadir ats izin DIA..maka ats kehndak DIA jugak persn 2 akn pg..Ya Allah mudah benar hati Hawa ini merintih sedih..mudah benar air mate ini mengalir..semlm aku menangis sepuas2nye..pd abg angkt aku(adi)aku terusan menangis tnp henti...ape yg aku mampu jelaskn hny esak tangis aku..abg maafkn adik sbb susahkn abg semlm..cian abg aku die ikut same sedih sedngkan die sendr ade mslh..1 je yg adik pinta ngn abg..ape saje yg berlaku ngn adik either baik or buruk adik nak abg je ade kat sisi adik yer..abg saudr adik dunia n akhirt walupn kt xsame ibu n ayh..tp adik sygkn abg..Ya Allah Ya Tuhanku mungkin ini yg ptut aku trima ats sume keslhn n dosa lepas yg pernh aku lakukan sbgai hambaMu Ya Allah..Ampunkanlah dosa2 hambuMu yg hina n dina ini Ya Allah..aku redha Ya Allah menerima hukumn ini Ya Allah sesungguhnya Engkau lebih mengetahui di atas segala2nya Ya Allah..kalulah aku mampu putrkn kembali mase lepas..xkn aku sesekali melakukn dosa ini..ape yg aku hrpkn moga2 aku akn kuat menghdpi sume ni walupn xade sape disisi aku..tp bt abg(adi)trm ksh byk2 sbb sudi ade dismpg adik tatkala adik sedih..ape2 pun adik doakn jugak abg kuat menghdpi mslh abg yer..slalu ingt DIA sentiase dgn kt..xade satu pun antra dugaan DIA utk menyusahkn kt tp utk beri pengajrn pd kt utk hdapi hari2 yg mendtg..abg kene kuat semngt yer..adik pun akn kuat semngt..same2 kt lalui mslh ni dengn sabr...pd mak n ayh mfkn along yer along dah byk bt silap n terlalu byk mengenepikn tgjwb along pd mak n ayh..pd adik2..mfkan along..InsyaAllah mak..ayh..adik2..lepas ni along akn cb bt yg terbaik..along akn perbaiki semula ape yg retak..moga2 anak mak n ayh ni akn jd seprt dulu..restukan along mak n ayh..doakn along yer..doakn along utk tgung semua ujian Allah ni ngn sabar n tabah..maafkan along mak halalkn stp titis susu mak utk besarkn along slame ni..utk jdikn along ank yg akn berguna yg mampu jg mak..ayh n adik2..InsyaAllah mak ayh..along akn sentiase jg family kt..sbb harta along cm mak ayh n adik2..dunia n akhriat..pd teman2 yg pernh kenal diri ni..mfkn aku kalu ade butir bicara aku yg ksr bt korg..yg menyakitkn ht korg..mrkan aku..bt insan2 yg pernh bertakhta dlm ht ni mfkan salwa andai ade kekurngn or kekhilafan tnp sedar..mfkan salwa..tiap2 sesua2 punye sbb n aku sentiase menerima dgn tngn yg terbuka..InsyaAllah anak ini telah dididik utk menjd jiwa seorg yg keras..bermula pd ari ni aku akn keajr semula sume impian n harapn aku..cita2 aku..aku xkan sesekali brkan ade tngn2 yg menghlg aku seprt dulu..2 janji aku..Ya Allah kuatkanlah iman hambaMu ini..

p/s:akn aku kishkn setp suka n duka insan yg bernama 'salwa arifin' :))

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise