madah dari kekasih...


assalamualaikum.......
syg,,,,,,
maaf ye,,tdi da tido,,,tpi terjaga lak,,,,so sajer nk ambik kesempatan tulis ni jap,,,,,,,,
maklum la kan,,,tgh2 mlm ni byk ilham ckit,,,,
syg,,,,,,
abg syukur pd tuhan kerna kembalikn syg pd abg,,,,,
abg gembira sgt2,,,happy sgt2,,,,abg harap syg pun mcm 2 jgk yer,,,,,,
sok pg2 lagi abg nk jumper ngan makcik2 kat opis,,,,,abg nk dia org thu
bahawa mazri yg muram,,cdih n nangis siang tdi kembali nakal,,,hahaha
ciap la makcik2 tgu jer sok,,hehehe,,mesti kene ngan abg,,,abg bg katak kembung.
syg,,,,
abg akan jg syg sebaik mungkin,,,abg janji x kn buat syg nangis lg,,,
syg seorang jer yg ada dlm hati abg,,syg la yg akan melahirkan anak abg,,,
yg menjaga abg,,dunia & akhirat,,,,,aminnnnnn,,,,,
nor adila fadzlyana bt mazri,,nor dhiya fadzrina bt mazri
syg..............
tiada aper lg yg dpt abg katakn pd syg,,,,,ni mmg salah abg,,,terseksa jiwa abg,,,
ya allah kau bukakan lah pintu hati salwa bt arifin,,,,atau "syg",,untk menerima diri ini seadanya...
kerna aku terlalu "cinta"syg"rindu"kasih"pd nye...
syg,,,,,,
terima kasih x terhingga pd syg,kerna bg abg 1 peluang lg....13/07/2010...mula dri saat ini
abg janji pd syg,abg x akan melukakan hati syg,x akan biarkan syg menangis,x akan biarkan syg terluka lg.
kini abg da gembira,,gembira syg da x marah lg,da tak cdih lg,,
syg abg terlalu menyayangimu,,,,,abg takut kehilangmu,,
syg2,,,abg lapar la,,dri mlm tdi lom mkn,,,pas mkn abg nk tido,,nk mimpi yg indah bersama syg...
,,nk mkn byk2,,,ok syg,,,thank honey,,
,,,,,rindu kt syg,,cinta kt syg,,kasih kt syg,,,syg kat syg,,

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise