Pelangi Indah



org ckp pelangi 2 indah memglah sbb ade 7 warne kan huhuhu warne-warni ade biru..merah..jingga...purple erm lg aku dah lupe lah kalu time sek lu leh lah nak ingat2 sbb msk perikse sekrg ni mane nak ingt dah sbb ingt keje pun x hbis2 huhuhu...aku akui pelangi 2 memg indah org tua2 ade ckp jgn tuding jari ke pelangi nnt tngn kodong heheheh ntah ye ntah tak ntah buaya ntah katak huhuhuhu ....opssss dongeng cite org2 tua...

sape xnak cipta pelangi..sape yg xteringin nak membina warne2 yg indah 2 tp adakalanye kt perlu menerima hakikat bhwa tiap2 warne yg terbntuk 2 perlukn keje keras...seprt kt bina impian..kan sbb sblm kt bina impian mst kt berangan2 nak yg mcm 2 nak yg mcm ni..erm impian 2 mcm pelangi indah sesgt...

impian aku???mase sek2 dulu cite2 aku nak jd doc xpun nak berkhidmt utk bangse..jd cikgu ler tp xsangke plak sekrg ni aku koje ngn wakil rakyat...berkhidmt utk msyrkat jgak what huhuhu..alhamdulillah aku bersyukur ngn ape yg aku ade sekrg..aku nak jd anak yg baik utk mak n ayh aku n utk adik2 aku...aku nak berbakti utk diorg sbb diorg lah harte aku dunia n akhirat..n aku nak jd isteri yg baik pd suami nnt erkkkk heheheh sape xnak kawin weiii kumbg pun tahu cr debunganye...

hidup dlm keadn yg simple tp bhgia...2 lah aku sekrg mlh insan2 yg ade kat sekeling aku sekrg ni amat2 pentg dlm idup aku sape lg kalu x mak aku..ayah aku..adik2 aku..n xketinggaln Mr.M...cik mun n cik ani yg aku anggap bonda aku di pejbt...byk tunjuk ajr diorg yg bt pemikirn aku makin dewase...alhamdulillah...

so korg punyer impian lak mcm mane???mst indah mcm pelangi gak kan...anyway wish kwn2 yg always ngn blog ni akhirnye dpt capai pelangi yg korg cipta..




Comments

  1. impian nk jd doktor...tp skrg jd stdnt plantation.. jd doktor juga tp doktor pokok..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.alhamdulillah still doktr gak kan.akak dulu cita2 nak jd cikgu.sekrg ni jd kerani ckgu.keje kat sek gak.kire dekt2 lah 2 :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise