tak kenal..takkan maafkan...

huhuhu agak kelakar bg aku maybe pd org lain jgak...aku buknlah manusia yg kejam sgt smpai xdpt nak maafkn keslhn org lain n smpai terlalu mrh kat org ckp xkenal...tp manusia yg ni lain skt...yup maybe mrh sgt kat aku kot tp kan aku rase aku yg ptut mrh sbb ape yg pernh die bt kat aku..rase2 aku ptut mfkan ke x???tp aku mfkan sbb aku fikir kekurgan 2 dtg dr diri aku sendr..tp xsngka hati die keras sgt...

aku pemusnah idup org ker...penghancur idup org smpai org 2 xrase nak idup lg...maybe pd pndangan manusia ni...xperlulah aku nak ungkit stp ape yg die bt kan...mcm aku ckp td kekurgn n xkesempurnaan 2 dtg dr diri aku sendr...n xperlulah jgak aku jelaskn knp aku bt die rase mrh n benci ngn aku smpai ckp xkenal aku n xkan maafkn aku smpai bile2...

sape orgnye???huhuhuhu xpyhlah aku nak kenal or sebut sape orgnyer br die fikir sendiri n renungkn.... 2 hak die sm ade die nak maafkan aku or x..nak benci aku or x...xkan kt nak pakse n xkan kt nak terus menagih pd org yg xnak..rase mcm keje xberpaedah plak...sendiri bt sendiri fikirlah...maybe ade perbutn n perckpan aku yg menyinggung prsaan die...aku mohon maaf dr ujung rambut ke ujung kaki..n kepadaMu Ya Allah aku mohon keampunan atas segala kekhilafan hambaMu ini...

mgkin die fikir aku akn terus menagih kat die mcm dulu...smpai aku meletkkan harga diri aku ditempt yg pling rendah rase mcm bwh tapak kaki plak...dunia...dunia...tp InsyaAllah kali ni aku rase aku xperlu lg mcm pengemis kot sbb die dah xkenal aku...moga2 ingtn die tentg aku akn terus lenyap smpai mati....

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise