minggu2 yg memenatkan

adeshhh memg penat giler...semlm aku cuti so mase yg aku gunekan sepenuhnyer utk tido jer..huhuhu so ape lg my mom membebel ler...coz on 26hb ofis aku ade wat open hause 2 yg agak kebzan prepare ape yg ptut..so sepnjg mgu 2 jgak lah aku balik lewat..sekrg kpale pun msh agak keblur2an...

pg2 msk je pejbt dah dpt call dr pegawai mintk btkn surat 2 surat ni..adeshhh dah blur xtahu nak bt yg mane 1...kalu mcm ni slalu leh jam kpale otak aku yelah 24jam mengadap pc ni dah 2 mate pun dah naik pedih..adoyaiiii...

mlm td mak n ayh aku balik kg..mak siap peluk aku n pesan "keje baik2 jgn slalu balik lewat...tengok2kan adik2 kat umah...." dont worry mom i remember on that...kdg2 komitmen ats keje menuntut mase sepnuhnyer dgn keje...hal2 family terpkase diketepikn dulu but aku xpernh lupe....mase aku tuk family jgak....

kwn2 yg xberkesemptn nak beraya ngn aku...say sory sesgt sbb aku memg sibuk ngn keje huhuhu..jgn mrh yer mare..yam...n anim...xdpt nak elak bile dah terikat ngn keje2 ni...

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise