selamat hari raya aidilfitri

alhamdulillah thn ni walau aku sibuk mcm mane pun aku berkesmptn jgak di pagi syawal bersame2 ngn adik2 n mak n ayah...syukur n xsngka raye thn ni rumah aku ade takbir raye...sayu je rasenye yelah sepnjg 23thn aku membesar nilah kali pertm..alhamdulillah...seronok rasenyer dpt jgaklah aku ct lame skt walupn xsmpai semggu jd lah dari xade lgsg kan....

tp ari ni aku dah kembali bekerja...yelah byk jgak keje2 yg perlu dibereskan huhuhu dah komitmen kt kan...so kenelah fokus...rase ckp dah kot rehat 4 hari 2 kurgnyer2 ilang jgaklah penat sepnjg bulan Ramadhan...berbaloi2x hehehe....

so pd kengkwn yg kenal diri aku ni aku mohon ampun menyusun jari nan sepuluh mengucpkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR & BATIN... kalu ade silap n salah sepnjg kenal ngn aku manelah tahu kot2 ade yg terlebih n terkurg dr mulut aku ni...ape2 pun yg buruk 2 dtg dari aku n yg baik 2 dtgnye dari DIA....


Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise