Sunday, November 21, 2010

interview lagi

nak dijdkan kisah aku balik dr kg lepas berct slame 2hari...msk2 je umah aku tngok kat kabinet tv umah aku ternmpk surat spa..aku dah biase ngn surat2 spa ni dah kenal sgt mcm ade chemistry lah plak kan..ade bau2 bacang gi2..hehehe..

aku ingtkan surt jwpn utk temudg aku yg lepas..tp arsenyer aku dah sumbt dlm tongf sampah(hukum karma) so tngn ni pun ringan gak lah nak gi bace...bace punyer bace "anda adalah dijemput untuk meghadiri temuduga pada............"wahhhhh intervw lg...3x dlm sethn ni pecah rekod makcik....

intervw kali ni utk jawtn pembantu tadbir(perkeranian/operasi) under suk negeri sembilan...kali ni dah msk 4x kali jejak kan kaki kat tingkt 4, wisma negeri 2...rase mcm kurg confident jer..yelah intervw yg kali ke-9 ni....dah lah frust intervw ari 2 xilang2 lg...

anyway...aku gtahu my dear darling....he say "pg jelah mane tahu kali ni rezeki...belum cb belum tahu...jgn cpt mengaku kalah....." so dah abg syg ckp cam gi2 percnt aku nak g intervw bertmbh ler...btl gak xcb mane nak tahukan rugi plak kalu xg bukn sume dpt peluang mcm ni..hope kali ni rezeki aku....

wish me luck on 27hb 12 nnt.....

No comments:

Post a Comment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Assalamualaikum.. Selamat petang.. Ade di pejabat n sekrg ni wak2 rehat..tp kebiasaan nye aku x rehat lah sbb nye nnt xade org plak kat op...