Pelamin Indah

Daisypath Wedding tickers

2 ari lepas topik perbualn aku ngn die...1 jer our wedding...wahhh bersemngt aku dgr citer die...aku hepi sgt..mane xnyer yelah sekurg2nyer die seyes ngn hubngn ni n ikhlas sygkan aku..cm xsngka die dah fikir sejauh 2..n aku memg tgukn saat2 2 cm tkt nak mengimpikn sesua2 yg xpasti..mcm dulu...sumenyer dlm planning akhirnyer bnd 2 gone mcm 2 ajer...

but aku hope sgt not for this time...dgn keikhlsn n kejujurn die aku percy sume ni akn jd kenyatn..aku sentiase berdoa agr pengakhirn hungn kitorg yg terbaik...sygkan aku ngn die??halooo mstlah aku syg..die aje kekasih hati aku n die jgaklah bakal pembimbing n pelindung hidup aku nnt...aku telalu sygkan die...

7 buln dulu hati aku ni mcm serpihan puzzle...berselerak n xtahu mane pangkal n mane hujung sbb terlalu byk yg menyakiti hingga kan aku rase hati aku ni kosong..totally zero..but bile kenal die aku kutip balik serpihan2 2...msh jgak xlengkap sbb aku tertinggl 1 serpihan iaitu hati die...hati die akhirnye berjy menglengkap hati aku hinggakn xade 1 pun ruang utk disakitkn oleh sape2 pun...

menarik kan??ye btl kisah lame sush nak kt lupekan...bnd yg plg menyakitkn xkan aku lupe smpai bile2 sbb ianya kekuatn bg aku...cm makin hari bygan 2 makin ilang sbb adenye die dlm stp saat hidup aku...xtahu aku nak gmbarkn betapa aku syg sgt kat die...ksh syg ni terlalu ikhlas mlh lbh dr ape yg pernh aku rasekn dulu...

"b percy abg pun mcm 2 kan...kt punye rase syg yg same...kt berkongsi indahnye rase rindu..n yg lbh pasti kt bersm2 mengimpikan cinta yg berpnjgan..."

bila kau jauh...aku selalu rindu...
bila kau ada...hatikan berbunga...
ku akan selalu bintangmu...
menerangi gelapnya mimpimu...
aku setia di sini mengusap tangismu...
menemani sunyi di hatimu...

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise