sahabat??aku dan blog

utk setahn yg dulu..5bln yg dulu yer memg aku ade kwn..kwn utk menangis...kwn utk ketawa n kwn utk meroyan hah yg kategori ni ramai skt sbb kpale memsg gile2 kan...>>ade aku kisah..tp 2 citer ....sekrg???erm kwn2 aku kat dunia blog ni...fbook???kwn2 cyber aje tp kwn2 yg btl2 ade kat side kt..memg dah xade dah...

knp??ntah aku pun xtahu sbb satu2 mule xade dlm rutin harian aku..slh aku kot ntahlah aku pun xtahu ape slh aku maybe yer aku slh yelah manusia xsempurnenkan kdg2 keslhn sendr xnampk tp kurg2nyer xslh utk gtahu ape slh aku...berterus trg 2 lbh baik dlm hubngn pershbatn 2...

knp xtny??aku nak tny??huhu bukn bodoh sombg tp berdiam 2 lbh baik right wat ape kt still kenang2 org yg dah xnak amik peduli idup mati kt maybe membuang mase bg die..."hargai org yg ade ngn kt bukn yg jauh dr kt"...2 je yg aku pgang sekrg..

tp trs terg nyer blog aku ni lah kwn aku..tempt aku story kish duka..suke..gembira..saat2 yg menyedihkan...ye aku rase dgn menulis 2 lbh baik pendektn nyer..>>bg aku ler...so mulai saat n ketika ni kt akan bershbt baik yer blog..huhuhu moga2 pershbtn kt kekal ke anak cucu...:))

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise