Menghitung Hari

rase cept mase berlalu tp 2 lah yg aku lalui...selepas 7 buln aku tempuh ngn pelbagai suke n duke kali ni hny tngl 7buln seblm aku menjd milik die..syukur alhamdulillah tiada ape yg dpt menggembirakn ht aku lebih drpd ni...

namun stp suke 2 akn ade duke nyer...life is fair..rase suke n duke sm rata..walupn kdg2 membatasi sbr tp aku cb yg terbaik utk diri aku..die n sume org..moga2 lepas ni xkan ade kepincgan2 yg akn membuat aku slalu berlagu winter sonata..huhuhu...

senstf bukan???huhu tahu xper lately aku mudah benar terguris dont know why???bukn ape ht ni terlalu benar menyayangi die smpaikan xsngup nk dgr org ckp yg bukan2 pasal die..hope 7buln yg mendtg akn aku n die lalui dgn tabah...kdg2 aku rase xpercy yelh cepat mase berlalu...moga jodoh ini akn terus berkekalan hgga ke hujg nyawa...

"abg....b doakn moga2 ksh syg kt terus kekal dunia n akhirat..hgga hjg nyawa..b percy abg mampu menyayangi n terus mencintai b n menjga seluruh hdp b..terima ksh syg..."

thanks for the love that had u given to me.....love u so much my dear...

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise