Angin satu badan?Kenapa ye?

mane aku xhangin 1 bdn kan,knp die suke ckp yg bukan pasal hubby aku.sape die ngn hubby aku?die dah xade kene mgena lg pun.sekrg ni ape yg ko ckp 2 pasal suami aku,aib suami aku,aib keluarga.DIA je yg lbh tahu,ape aku rase skrg ni,sakit sgt hati aku.sedih.sume aku rase. ape lg yg die xpuas ht?knp suke kcu keluarge aku?
teringin rase aku nak sms je kat die n balas ape yg die ckp tp bile aku bt mcm 2 samelah aku mcm die.saling menyalahi diri memsg.ape yg aku dpt?xdpt ape2 kan.sakit ht yg aku dpt.2 aje.tolonglh,tolong jgn ganggu keluarge aku.kau nak amik hak kau,amik lah.jd jgn kau persoalkn ketidakbertgjwban org lain.

ingt,langkah kt msh pnjg.kt xtahu ape yg kt akn hdpi mase akn dtg.aku bukn nk doakn yg buruk,berdosa sesorg 2 mendoakn yg buruk utk org lain.tp DIA lbh mengetahu segala2nye.jgn biarkn aku tunjkkn keburukn yg ade dlm diri aku ni.keburukn yg dah lame aku tglkn.jgn smpai aku malukan kau.tolong,tlg jauhi diri kau dr keluarge aku.ckplah ape yg ko dpt,ape lg kau nak?

anak??ank 2 hak kau dunia akhirt,xade sape pun yg pertikaikn mlh aku sedar sape aku.aku tahu ko lbh berhak.cm jgn perbdhkn diri sbb kau adlh contoh didikan yg terbaik dlm mewarnai kain putih untuk menjadi corak yg terbaik.jgn seskali ko lepaskn peluang,peluang 2 dtg skali je dlm idup kau.

maafkn aku.aku xselyknye ckp mcm ni kat ko cm aku dah xthn.dah xthn dgn hinaan kau n saudr2 kau ats suami aku.jd aku doakn pd DIA moga2 dibukakn pin2 hati kau,moga ko blh lihat mane yg benar n mane yg slh.amin...

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Warga kerja SK Kemedak