Keliru??Bosan??

aku xtahu knp dgn aku 2,3ari ni tp yg pasti aku ade mslh emosi.kpale aku skt fikirkn mcm2 bnd,sumenye.kdg2 aku terfikir nk je tmtkn sume ni sekrg.dah mcm 1 beban plak.tp aku xsgup,seolah2 aku xredha ngn ketentuan Dia.jadi aku cube sedy upaya utk tingktkn kesbrn dlm diri aku.it's too hard...

aku mule fkr yg bukan2,aku mula nak lari dr sume ni.arghhhh...serabutnye.xpernh aku rase giler mcm ni.baring duk termenung pndg siling mcm org xbtl.aku cume xade tempt nak ngadu..nak nangis..nak luahkn sume yg terbuku kat hati ni.suami??xtahu lah...

pd Dia aku luahkn sumenye,berat sgt dah hati aku ni menanggung.arini aku cube berlagak biase walhal aku xok sebnrnye.knp kali ni aku xckp kuat??dulu lg besar dugn buat aku.smpai aku pernh fikir yg aku nak die lepaskn aku.Ya Allah,berdosanye aku.die xade slh ape2 pun pd aku.sbb aku dah mule bosan n x rase ape2 pun.ape aku bt ni lbh pd jg ht jer...

aku xnk jd hambaNya yg xbersyukr.seboleh2nye aku cube buang persn ni jauh2 tp smpai bile??smpai akhirnye aku angkt kaki n diamkn diri dr sume ni.knp dgn aku ni??ape yg aku cb buat??Ya Allah Ya Tuhan ku kau kuatknlah semngt hamba Mu ini Ya Allah, kau titipkn lah kesbrn yg tinggi dlm diri ku Ya Allah...jauhknlah hamba Mu ini dr kekufurn Ya Allah..

>>btl kate mak dulu "along dah bersedia utk hadapi ape jua yg dtg di kemudian hari nnt??hidup ni xsemudh yg kt sngka n jgka.kene byk2 sbr"tp mak along xkuat actually,along dah mule goyah.along nak lari dr sume rase yg menyesakkn ni..

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise