Penulis??Cita2 baru

hahaha...nak gelak pun ade.xtahu lah kali ni niat nak jd penulis 2 akn jd kenytn or x.just wait.tp aku dah hasilkn 2,3 cerpen tp siapnye separuh2 jer.hahaha.yelah kan mane dgn keje kat ofis lg bile maselah aku nak menulis kan.balik2 umah jer aku dah membuta so idea pun xkn dtg lah..

tp xmustahil kan.dlm dunia ni ape je yg mustahil jnj kt ade usaha kan kan kan.dulu mase kecik2 ingt lg aku ade 2 cita2.nak jd doctor n cikgu.doktor xkesmpaian tp cikgu??huhuhu sekrg pun aku keje ngn cikgu.kerani cikgu n tempat keje nye seklh.lawak lawak.mcm aku ckp dlm dunia ni xade yg mustahil.even capai ape yg kt nak tp skt2 ade jgk ah melekat kann..hehehe...

InsyaAllah aku akn berusaha jgak utk jd novelis 2.yelah aku suke menulis cume xade skill je.alaaa 2 xpentg yg pentg kt kene ade keyakinan utk stp ape yg kt nak usahakan.my hubby pun sentiase sokong dgn ape yg aku bt.syg abg.tq dear for being in my side.always.love u so much dear.

alhamdulillah..moga2 impian aku ni akn tercapai.hope kwn2 jgak doakn aku yer...

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise