Peluang terakhir

manusia ni dicipta dlm pelbagai emosi jd kt xleh nak jgka ikap diorgkan.begi2 lah jgak aku.blh bertolak ansur,jenis xkisah tp xbermakne org blh sesuke hati mainkn persn aku.ckplah ape yg aku pernh rase dulu,rase btl2 mcm smpah dipermainkn oleh org yg kt sekrg jd xberbaloi utk aku rasenye sekrg.

ksh syg,kepercyn 2 amt pentg dlm sesua2 hubngn.xkisahlah ape bentuk n jenis perhubngn sekalipun.tp kalu kepercyn 2 dah rampas puppp sumenye hancur.berkecai.mcm serpihan kace nak cantum balik pun susahkan.sedar x sedar 2 lah yg aku alami sekrg.ksh syg yg ade ni terlalu byk sehingga aku mampu utk memfkn die utk kali yg ke-2.2lah yg selyknye.as isteri syurga 2 di bwh tapak kaki suami.cume tlglah hargai pengorbanan sang isteri ni.

hati permpuan ni senepis kulit bwg,mudah benar terguris.jd jgnlah sesekali kaum adam nak bt sewenang2nye.jgn sbb kuase veto yg ade pd lelaki si lelaki perlu merampas segala ape yg menjd hakmilik si permpuan.jgn bt pengorbanan si permpuan ni sia2,tlg hargai.

berbekalkn kekuatn n kesbrn yg msh ade walupun 50% je aku beri peluang utk die memperbaiki sekalinye.ckplah rase sakit ni,teramt sakit hinggakn aku rase nak terus lenyp je dr dunia ni.tp aku msh ade fikirn yg waras,aku sedar aku punye tgjwb yg besar.aku masih ade maha pencipta yg msh sentiase mendgr rintihn hambanya.pd DIA aku zahirkn segala2nye sbb aku percy tpyg berlaku pasti ade hikmahnya.

Ya Allah ampunkan segala dosa hmabaMu ini dalam sedar mahupun tidak.Kau titipkanlah kesabaran yang tinggi moga hambaMu ini akan terus redha dalam mengharungi dugaanMu Ya Allah.

Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Warga kerja SK Kemedak