Maafkanlah


hari ini mimpi kt indah belaka.sape sangka esk lusa kt diduga.kdg2 hati ni rase terkilan sgt2.hny pd blog ni aku mampu meluahkn selain dr DIA.pd teman hny pd kak gee aku percy.selain dr 2 berat lidah ni nak ckp ape2 pun.takdir dah menen2kan,inilah bhgian aku.jd dgn penuh redha aku terima skalipun terase berat bahu memikulnya.alangkah indah jika segala kesulitn ni berlalu pg.

stp hr aku brfikir,ape yg ptut aku bt.ptut ke aku lari dr sume ni??tglkn sumenye??tp jauh di sudt hati,rase belas msh bersisa.mane mgkin aku tglkn setelh segala kegembiraan dikecapi brsama.aku perlu menjd insan yg memahami.tdk mudh tersgkur dgn ape jua dugn tp siapalh aku.hny insan yang lemah,xbrdaya menahan dr menangis.air mata menjd peneman setia.

duhai hati,bwlh kedukaan ni pg.pg jauh2 xkembali.jgn seskali cb mengguris hati ini lg.tkt nnt lukanya terlalu dlm hinggakn xmampu mengubati.terangilh jiwa ini dgn sinr kegmbiraan.moga2 xkan ade lg kesedihan.moga2 xkan ade lg air mata.skalipun aku tdk pernh menyesali apath lg memungkiri.ini yg selyknye jd aku trima walau perit dan pedih.

tegaknlah hati ini agr tetp dgn pendirian.tetp dgn ape yg pernh dijnjkn dulu.jgn brkan diri ini memungkiri segalanya.agr nnt xkn ade yg terluka.

mfkn diri ini andai pernh melukai sekpg hati yg xbersalah.aku hny lah manusia biase yg lemah dgn dugaan.tidk kuat dlm menemukn kebhgiaan.hrp kau tdk akan mengalah utk terus berada di dlm kmr hati yg kecil ini.




Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Warga kerja SK Kemedak