Just go away~Please!!!!!














apelh yg ko sakit ht sgt ngn aku sefamily kan..
xleh ke ko jg je keluarge ko elok2 apehal lak ko dok sibuk2
jg hal aku n hubby aku..
ape ko dpt weiiii.....dpt dwit ke dok cite hal aku
lahhhh lupe nnt ko xtido lena plak ye x?sehari xdpt cite hal aku xsenang duduk ko..
yg aku pelik 2 ape lg yg ko nak
rase sumenye ko dh dpt kan,jd tolonglh zip mulut ko yg busuk 2..
aku xade maselh nk lyn org ht dengki mcm ko
Allah tu maha adil...ari ni hr ko,1 ari nnt hr aku plak
mase 2 nnt ko akn sedr langit 2 tinggi ke rendh..
hr ni kt ade sumenye,jgn lupe Allah akn tarik bile2 mase bile Dia mengkehendakinye..
n jgn lupe hdp mati kt akn kuasa Dia..ko siape??ko bukn sape2 pun..
so pleaase go away from my life!!!!!!



Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Biru Turquoise