Ya Allah..selamatkanlah bumi GAZA


belas rasenye kan bile kt tngok ank2 kecil ant.insan terpilih kekejmn yahudi
xsmpai ht tengok.kain yg suci murni bsh dgn drh.kejam sguh israel
ape lh slh ank2 2??aku naik hairan.ape yg diorang nak??
kuase??nk tunjukkn yg diorg yg trhebat kat dunia ni
kau lupe agknye.xade yg lebih kuasa dr Maha Pencipta.Dia yg menciptakn segala yg ade
di muka bumi ni...rase nk menangis pun ade..
tp apelh kudrat kudrat manusia seperti aku ni...aku hny mampu brdoa n aku nak bckan yassin n buat solat hajat moga2 bumi gaza akn terus aman dr tanduk2 syaitan yahudi 2...
Allah swt 2 maha mendengar.Dia mendegr doa hamba2Nya yg teraniaya...

p/s: kekuatn iman di hati lebih kental n ampuh dr senjata api besi>>>Subhanallah<<<



Comments

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Warga kerja SK Kemedak