kErAnA cInTa - Aku Bukan Seperti Aku

Alhamdulillah...meet again on 2nd entry for 2015.

Jom kita ke topik hati dan perasaan. Nampk mcm simple tapi sebenarnye complicated kan. Bile bercakap tentg hati dan perasaan aku adalah di kalangan insan yg boleh dikategorikn sebagai perempuan pencinta. Aku mendambakn ksh n syg dari lelaki yang bertindak sebagai pelindung dan penjaga. Jadi aku hny akn mencurahkan rase ksh n syg ni pd insan yg hny meletakn aku di hati nye bukn sape2 n bukn jugak yg lain. So dlm setiap care aku, tingkahlaku aku n jugk doa aku, aku berharapkn n sentiase mendoakn yg hubungan restu ni akn trs kekal simpulan nye dan menjadi lembaran hidup yg akn terus kekal buat tatapn anak2 dan cucu sekalian. Menjadikn ia pengakhiran di jannah nnt. Itu lah impian aku. Berckp x semudah yg kt buat. Jadi usaha aku adalh sentiase memperbaiki diri ni kiranya ade kekurangn yg kdg2 kt xnmpk tetapi org lain yg boleh melihat. Utk insan yg aku kasih dan cintai, ksh lah aku syg lah aku semampu kamu kerna bagi aku engkau adalah hadiah kurniaa Allah swt yg terbaik yg pernh aku miliki..Aamiin...

#iloveumydearhoneysweetheart#
#mayAllahswtalwaysblessourjodohuntiljannah#
#mayyouandmealwaysbeingforeachother#


Comments

  1. aminnn....semua wanita ingin dikasihi dan dibelai dgn penuh kasih syg oleh suaminya....walaupun dh lama berumhtgga....sentiasa suburkan perasaan tu ya....kalau bergaduh jgn biar berlarutan.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lidah lagikn tergigit kan kak.apetah lg hidup umahtgga kan

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Front Page CTU101 Assignment

22hb03thn2016 jam 1.50 ptg

Warga kerja SK Kemedak